10/08/2014

Fresh!



Ahoj :)

Některé z vás si mě asi pamatují jako Cassie/pro-hubni... Blog.cz mě začíná štvát, protože buď padá nebo je problém někde jinde. Takže radši přejdu na blogger (zase) :D


Poslední dobou se mi nedařilo, ale to doufám zkončí. Jsem odhodlaná a nehodlám to vzdát (zase). Teď už vážně ne. Slibuju. Mám pro sebe pár nových pravidel, které budu plnit. Jestli vás zajímají tak tady jsou.

1. Každý začátek měsíce se vyfotím a přidám sem fotku - a udělám before & after koláž
2. Budu psát každý den
3. Budu se vážit jednou za týden (asi v neděli)
4. Můj první cíl je 60 kg a docílím ho do 15 leté prohlídky (17.10)
5. Budu pravidelně chodit na tríninky (aikido - dvě a půl hodiny, plavání - hodina)
6. Každý večer si udělám plán na následující den, abych všechno stíhala a nebyla ve stresu
7. Už se vážně začnu učit :D
8. Na začátku měsíce budu přidávat i svoje míry
9. Už to vážně nepodělám a do konce školního roku budu mít 55-50 kg
10. Až se dostanu do finálního cíle koupím si Chanel No5 (chci ho už hrozně dlouho) :3
11. Začnu konečně jezdit na longu (už mám i helmu a chrániče po předešlém incidentu) :D
12. Začnu se zase učit hrát písničky na kytaru


No, začínám už dnes a protože jsem nemocná, tak nebude divný, že nemám moc hlad :) A se cvičením začnu až budu ok. Budu ráda za podporu! Večer sem přidám ještě jídelníček.







See ya',
Effy <3

No comments:

Post a Comment