10/14/2014

Today is your lucky day!


Tak tablety už jsou doma :D Uvidíme, uvidíme. Jestli to do Vánoc bude fungovat, tak vám sem hodím název i s obrázkem z googlu :D 
Dnešní jídelníček je o něco lepší než včera, hlavně asi díky tomu, že neplánované jídlo bylo buď málo kalorické nebo zdravé. Příští pondělí už budu cvičit, ale zatím ještě nemůžu. :/ Štve mě to. Doufám, že do pátku na těch 60 kg zhubnu :) Nemyslím si, že to bude míň, ale samozřejmě by to bylo hezké.

Jídelníček

S: malinové müsli s mlékem a kouskem banánu
S: nic
O: čínský koláček štěstí (6kcal - to mě mile překvapilo)
S: nic
V: domácí čína (mamka -.-), malinové müsli s mlékem 


Zase jsem to pokazila večeří. No jo. Ale už se zlepšuju, takže zítra tam nebude červeného nic! :D Nesmí!! Tak se zatím mějte princezny :*

Effy

2 comments:

  1. pěkný jídelníček :) jaké tabletky myslíš? taky jsem jedny brala a dost jsem zhubla :) nechceš spřátelit? :)

    ReplyDelete
  2. to jsem bývala já... teď mám o 14kg víc :(

    ReplyDelete